Functie

Als Customer Service Officer ben je als vast aanspreekpunt verantwoordelijk voor een uitstekende relatie met de klant. Daarnaast sta je in voor de correcte afhandeling van werkorders.

Naast de administratieve taken rond offerte opmaak, prijsberekening en voorbereiding facturatie, is de coördinerende rol van de Customer Service Officer van primordiaal belang. Vanuit deze rol faciliteer je het cross-departementale overleg tussen werkvloer, logistiek, technische dienst en kwaliteit zodat van bij de start van nieuwe opdrachten iedereen geïnformeerd wordt, processen juist gedocumenteerd worden en verantwoordelijkheden rond opvolging zijn afgesproken.

De relatiebegeleider krijgt vanuit deze projectrol en zijn permanente interactie met alle departementen tevens de gelegenheid om zijn kennis inzake end-to-end bedrijfsprocessen verder te verdiepen. Dit stelt hem/haar in staat gericht en proactief bij te dragen aan de continue verbetering van deze processen en zijn/haar persoonlijke inzetbaarheid op termijn in de organisatie te verruimen.

Jouw takenpakket bestaat uit:

  • Het bespreken van de ontvangen orders met de planning en het opmaken van prijsoffertes.
  • Verwerken van alle ontvangen orders en deze opvolgen van A-Z. Tevens sta je in voor alle daar bijhorende communicatie, zowel intern als naar de klant.
  • Het instaan voor een tijdige werkvoorbereiding voor productie.
  • Deelnemen aan opstartvergaderingen bij nieuwe projecten van de aan jou toegewezen klanten en faciliteren van verder effectief cross departementale overleg.
  • Het uitbouwen van klantenrelaties op duurzame wijze.
  • Je staat in voor de rendementsopvolging van de aan jou toegewezen klanten.
  • Je rapporteert aan de Customer Service Coördinator.

Jouw competenties

  • Je bent uiterst communicatief met een commerciële insteek.
  • Met oog voor het proces streef je naar resultaat en neem je hiervoor ook proactief actie.
  • Anderen omschrijven jou als teamspeler.
  • Ervaring met ERP systemen is een pluspunt, kennis van MS office pakket is een must.
  • Je bent ordelijk en kwaliteitsgericht met oog voor de klant.

Aanbod

Je komt terecht in een organisatie die haar medewerkers inzet in hun kracht en waar ruimte is voor initiatief. Behalve een opleiding op maat, mag je een competitieve verloning en een mooi pakket aan extralegale voordelen verwachten.

Interesse?

Sta jij open voor een uitdaging op jouw maat in een groeiend en ambitieus netwerk van ondernemingen met maatschappelijke relevantie in de regio van Klein-Brabant?

 

Ben je nieuwsgierig ?

Gebruik dan onderstaand formulier

Uw sollicitatie bij Flexpack

Upload