INTRO

Maak jij als klantendienst medewerker graag het verschil voor je klanten en voor je collega’s?

Flexpack is een bedrijf in volle expansie, dankzij hun verschillende activiteiten hebben ze een gevarieerd klantenbestand waaraan ze assemblage, verpakking en warehousing diensten aanbieden.

Je werkt niet alleen binnen een bedrijf met een warm hart voor mensen, je werkt ook binnen een hecht en ervaren team waar het uitwisselen van ideeën, groei op operationeel en persoonlijk vlak aandacht krijgt.

Functie

In het team van vier ervaren collega’s word je als nieuwe medewerker mee onder de vleugels genomen en krijg je de informatie over de job, het bedrijf en het klantensegment haarfijn uitgelegd.

In de job van customer care binnen Flexpack gaat het verwerken van een klantenorder net iets verder!
Je bent binnen Flexpack de spilfiguur tussen externe klanten en de interne kwaliteit, technische, planning en finance teams.

Deze job krijgt een extra uitdagende factor door enerzijds de gevarieerde productie en assemblage capaciteit die Flexpack aanbiedt en anderzijds door de mogelijkheid van de klant om adhoc en eenmalige orders door te geven. Dit betekent dat elke opdracht anders kan zijn!

Je krijgt dus een zeer goed beeld van de verschillende productiemogelijkheden die Flexpack aanbiedt aan zijn klanten uit onder andere de voeding, farmaceutische en technische sector.

Bij het ontvangen van een nieuwe opdracht plan je een opstart meeting in met je collega’s van de kwaliteit, technische, planning en financiële afdeling. Er wordt besproken of het order technische, kan en mag opgestart worden, welk team hieraan gaat werken en welke prijs gehanteerd wordt.

Jij communiceert de offerte met de klant en bij goedkeuring verwerk je het order.

Een belangrijke stap in het proces is het opmaken van de werkinstructies voor de productie.
Je werkt hiervoor met bestaande Flexpack formulieren. De werkinstructie geeft een gedetailleerde omschrijving dat de productiemedewerker nodig heeft om het order juist te verwerken.

Je communiceert de verwerkingstermijn zodat je klanten transport kunnen regelen. Je houdt de vinger aan de pols bij je collega’s van de productie om enige wijzigingen op te sporen zodat je dit tijdig kan doorgeven aan je klanten.

Je houdt elk stapje van je orderverwerkingsproces bij in het ERP pakket zodat bij oplevering je collega’s van Finance de facturatie kunnen afhandelen.

Nieuwe klanten nodig je uit om samen met de productieverantwoordelijke een rondleiding te geven en uit te leggen welke productie en assemblage mogelijkheden er mogelijk zijn binnen Flexpack.

Profiel

  • Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt een eerste ervaring als customer service of planner en dit bijvoorkeur in een productie of warehouse omgeving.
  • Je bent uiteraard klantgericht, met je sterke luister- en analytische vaardigheden kan je ook nieuwe aanvragen verwerken en onderhoud je een nauw contact met je klanten!
  • Je organisatie en multitasking talenten zorgen ervoor dat je intern de juiste partijen betrekt en op elkaar afstemt.
  • Nauwkeurig en accuraat werken zijn vanzelfsprekend voor jou, je bent administratief steeds in orde en zorgt er ook graag voor dat al de documenten correct opgesteld zijn.
  • Je bent vloeiend in het Nederlands

Aanbod

Je krijgt binnen deze creatieve, ambitieuze en groeiende organisatie een vast contract van onbepaalde duur.

Je komt terecht in een team van ervaren collega’s waarin wisselwerking en knowledge sharing belangrijk zijn.

De organisatie investeert ook in de opleiding en ontwikkeling van hun medewerkers.

Je krijgt een competitief salaris, 13de maand, vakantiegeld, groep- en hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en een fietsvergoeding.

 

Word jij de nieuwe medewerker van het Customer Care team van Flexpack te Puurs?

Contacteer me op kclaesen@atreverse.be voor meer informatie over de vacature.